Gemi Acenteliği Yetki Belgesi ve Gemi Acentesi Personel Tanıtım Kartı Başvurularının Liman Başkanlıklarına Yapılması
SİRKÜLER NO: 6.13 / 154-126 = 21/02/2017
İlgi: İMEAK Deniz Ticaret Odası’ndan alınan 21/02/2017 tarih
ve 658-137/2017 sayılı yazısı.
İlgi yazı ile;
“İMEAK Deniz Ticaret Odası’nın 27.01.2017 tarihli ve 358 sayılı yazısına atfen;
T.C.Ulaştırma Denizcilik ve
Haberleşme Bakanlığı (UDHB) Deniz ve İçsular Düzenleme Genel Müdürlüğü'nün
11.01.2017 tarih ve E.2788 sayılı yazısına atfen hizmetin yerinde ve hızlı
verilmesi amacı ile gemi acente firmaları ile
çalışanlarının yetki belgesi düzenleme ve yetkilendirme işlemlerinin 01 Şubat
2017 tarihinden itibaren Sicil
Müdürlükleri bulunan İstanbul, İzmir, Bandırma, Çanakkale, Zonguldak, Antalya,
Samsun, Trabzon, Mersin ve İskenderun Liman Başkanlıkları tarafından
gerçekleştirileceği hususu ilgi yazımız ile duyurulmuştu.
Duyurumuza rağmen
halen gemi acenteliği yetki belgesi
ile gemi acentesi personel tanıtım kartı başvurularının UDHB Deniz ve İçsular Düzenleme Genel
Müdürlüğü-ANKARA'ya gönderildiği
bildirilmektedir.
Bu itibarla, gemi acente firmaları ile
çalışanlarının yetki belgesi düzenleme ve yetkilendirme işlemlerine ilişkin
başvuruların (Gemi acenteliği faaliyetinde
bulunan firmaların yetki belgesi vize/ilk defa personel tanıtım kartı
çıkarma/personel tanıtım kartı yenileme/şube yetki belgesi vb.işlemleri ile
gemi acenteliği faaliyetinde bulunmak isteyen firmaların gemi acente yetki
belgesi başvuruları vb.) Sicil
Müdürlükleri bulunan İstanbul, İzmir, Bandırma, Çanakkale, Zonguldak, Antalya,
Samsun, Trabzon, Mersin ve İskenderun Liman Başkanlıkları'na yapılması hususu,”
Belirtilmektedir.
Sayın Üyelerimizin
bilgilerini rica ederiz.
Saygılarımızla,
Vapur Donatanları ve Acenteleri Derneği
Emin
EMİNOĞLU
Genel Sekreter
Dağıtım: Tüm
üyelerimiz